Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wysokie

Logo - Urząd Gminy Wysokie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. inwestycji.

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wysokie ul. Nowa 1 23-145 Wysokie
Data ogłoszenia
2025-07-17
Termin składania dokumentów
2025-07-28
Wymagane wykształcenie

wyższe, preferowany profil – budownictwo, architektura lub urbanistyka lub średnie techniczne bądź w zakresie budownictwa,

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania: 

  1. Wykształcenie wyższe, preferowany profil – budownictwo, architektura lub urbanistyka lub średnie techniczne bądź w zakresie budownictwa,
  2. Znajomość przepisów prawnych m.in. z zakresu ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych.
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5.  Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

Wymagania dodatkowe: 

  1. znajomość przepisów w zakresie związanym z udzielaniem zamówień publicznych,
  2. biegła obsługa komputera, urządzeń biurowych,
  3. umiejętność negocjowania i rozwiązywania problemów,
  4. dyspozycyjność,
  5. kreatywność,
  6. odpowiedzialność.
Zakres obowiązków

1. w zakresie inwestycji gminnych,

2. w zakresie planowania przestrzennego.

Wymagane dokumenty
  1. Oryginał kwestionariusza osobowego.
  2. List motywacyjny.
  3. Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.[1]
  4. Kserokopie świadectw pracy.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i uprawnienia zawodowe.[2]
  6. Kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego.[3]
  7. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
  10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,  opatrzone klauzulą: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.
  11. Inne oświadczenia/zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

[1]  W przypadku ubiegania się o kierownicze stanowisko urzędnicze poświadczenie co najmniej trzyletniego stażu pracy lub wykonywania przez co najmniej trzy lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.

[2]  W przypadku ubiegania się o kierownicze stanowisko urzędnicze posiadanie wykształcenia wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

[3]   Dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Warunki pracy
  1. Miejsce świadczenia pracy- Urząd Gminy Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie.
  2. Czas pracy: pełny wymiar czasu pracy- przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  3. Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
  4. Brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  5. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2025 poz.702) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wysokie.
  6. Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi 1 co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub przesłane w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze  ds. inwestycji” na adres: Urząd Gminy Wysokie ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie  Sekretariat pok. nr 12 w  nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 lipca 2025 r, do godz. 15.30. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. 

Uwagi

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. Formularz kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wysokie www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl oraz w sekretariacie Urzędu Gminy pokój nr 12.

Liczba etatów – 1

Wymiar etatu – pełny etat

O wyżej wymienione stanowisko, poza obywatelami polskimi, mogą / nie mogą[1] ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.



[1] Niepotrzebne skreślić.

Załączniki
  • pdf 164 KB pobrano: 22 razy
  • doc 25,5 KB pobrano: 6 razy
  • pdf 53,8 KB pobrano: 10 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Hubert Dobosz
    Dodano do BIP dnia 17-07-2025 13:56:41