ds. księgowości budżetowej
preferowane wyższe - ukończone studia magisterskie, zawodowe, uzupełniające, podyplomowe z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii, kierunków pokrewnych lub średnie, policealne z zakresu rachunkowości, ekonomii
Niezbędne wymagania:
- wykształcenie: preferowane wyższe - ukończone studia magisterskie, zawodowe, uzupełniające, podyplomowe z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii, kierunków pokrewnych lub średnie, policealne z zakresu rachunkowości, ekonomii,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
- znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych,
- znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, kodeksu pracy, ochrony danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programów płacowych, księgowych, płatnika-ZUS i bankowych,
- znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej,
- preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub pracy w księgowości ,
- znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania środków unijnych,
- komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
- dyspozycyjność,
- nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista
- prowadzenie rachunkowości Urzędu i Organu Gminy Wysokie
- sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,
- opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,
- opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,
- prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
- rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji, konkursów,
- gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,
- inne zadania wynikające z całokształtu prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki
Aplikacja powinna zawierać następujące wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o stanie zdrowia;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy
1) praca biurowa w siedzibie Urzędu Gminy Wysokie
2) praca przy komputerze;
3) praca w systemie jednozmianowym – 1 etat
4) brak występowania uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
5) budynek administracyjny posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wysokie lub przesłane pocztą na adres: Urząd Gminy Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.02.2024r. do godz.15.00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Wójt Gminy Wysokie zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
Liczba etatów – 1
Wymiar etatu – pełny etat
O wyżej wymienione stanowisko, poza obywatelami polskimi, mogą / nie mogą[1] ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
[1] Niepotrzebne skreślić.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. Formularz kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Gminy (BIP) oraz w sekretariacie Urzędu Gminy, pok. nr 11.
Dodano do BIP dnia 07-02-2024 12:29:56