Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wysokie

Logo - Urząd Gminy Wysokie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. oświaty i zamówień publicznych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wysokie
Data ogłoszenia
2019-02-22
Termin składania dokumentów
2019-03-11
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1) Wykształcenie wyższe,

2) Co najmniej 2 lata stażu pracy w jednostkach administracji.

3) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych.

4) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5) Posiadanie nieposzlakowanej opinii.

6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe:

 

1) Profil wykształcenia: prawo lub administracja.

2) Znajomość przepisów prawnych m.in. z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o systemie oświaty.

3) Biegła obsługa komputera, urządzeń biurowych,

4) Ukończone kursy/szkolenia z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, oświaty.

5) Odpowiedzialność, sumienność

 

W zakresie zadań dotyczących oświaty:

 

1)    koordynowanie zadań związanych z działalnością szkół na terenie gminy z ramienia Wójta jako organu jednostki samorządowej sprawującego nadzór,

2) współpraca i współdziałanie z dyrektorami szkół w zakresie wszelkich działań przewidzianych w ramach odrębnych przepisów i powierzonych kompetencji,

3) współdziałanie z organem sprawującym nadzór pedagogiczny nad jednostkami oświaty w ramach obowiązujących przepisów,

4) koordynowanie zadań w zakresie obsługi administracyjno-finansowej, ustalonej przez Wójta i we współpracy z Zastępcą Wójta, Sekretarzem i Skarbnikiem,

5) nadzór nad organizowaniem dowozu dzieci i uczniów do szkół w ramach obowiązujących przepisów we współpracy ze Skarbnikiem w zakresie zapewnienia środków finansowych na ten cel w budżecie,

6) organizowanie całokształtu działań dotyczących konkursów na dyrektora szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz awansu nauczycieli w zakresie dotyczącym jednostki samorządu terytorialnego jako organu prowadzącego szkoły,

7) koordynowanie czynności w zakresie dotyczącym opracowywania regulaminów wynagradzania nauczycieli,

8) nadzór i koordynacja we współpracy z Wójtem i Skarbnikiem nad zakupami inwestycyjnymi realizowanymi przez szkoły,

9) analiza i współpraca nad procedurą zatwierdzania arkuszy organizacyjnych szkół,

10)nadzór nad działalnością szkół obejmujący kompetencje organu prowadzącego szkoły m.in. nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych,

11) opracowywanie projektów dokumentów prawa miejscowego w zakresie właściwości kompetencyjnej organu prowadzącego szkoły (zarządzenia, uchwały),

12) współdziałanie z odpowiednimi stanowiskami pracy w Urzędzie i szkole w zakresie wykonywania bieżących zadań i zagadnień. [1]

 

 W zakresie zamówień publicznych:

 

1) koordynacja pod względem formalno-prawnym procedur w ramach zamówień publicznych,

2)  współpraca z kierownikami jednostek i innymi stanowiskami pracy w zakresie realizacji zamówień publicznych, kontrola prawidłowości procedur,

3)  nadzór nad ustalaniem i zgodnym z obowiązującymi przepisami ogłaszaniem terminów przetargów na zadania realizowane przez Gminę i podległe jednostki,

4)  nadzór nad publikacją materiałów z przeprowadzonego przetargu, ogłoszeń, wyników, informacji,

5)  współpraca ze stanowiskami pracy w zakresie przygotowywania projektów umów z wykonawcami,

6)  współpraca ze Skarbnikiem i właściwymi stanowiskami w zakresie przyjmowania zwrotu wadium, gwarancji, zabezpieczenia należnego wykonawcy oraz gwarancji, wad i usterek,

7) sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych,

8) współpraca z właściwymi stanowiskami pracy w zakresie prawidłowego przeprowadzania procedur o udzielenie zamówień nieprzekraczających równowartości kwoty 30.000 Euro,

Wymagane dokumenty

1)  Oryginał kwestionariusza osobowego.

2) List motywacyjny.

3) Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2

4) Kserokopie świadectw pracy.

5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i uprawnienia zawodowe.[1][2]

6) Kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego.[3]

7) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

9) Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuj e w ramach obowiązków służbowych, wywołuj ący ch uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.

10) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, opatrzone klauzulą: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.

11)Inne oświadczenia/zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.



[1]   W przypadku ubiegania się o kierownicze stanowisko urzędnicze poświadczenie co najmniej trzyletniego stażu pracy lub wykonywania przez co najmniej trzy lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.

[2]   W przypadku ubiegania się o kierownicze stanowisko urzędnicze posiadanie wykształcenia wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

[3]   Dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi  co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub przesłane w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. oświaty i zamówień publicznych” na adres: Urząd Gminy Wysokie ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie Sekretariat pok. nr 12 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11/03/2018 r., do godz. 15.30. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. Formularz kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wysokie www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl oraz w Sekretariacie Urzędu Gminy pokój nr 12.

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dorota Dobrzyńska
Dodano do BIP dnia 22-02-2019 13:36:46