ds. oświaty i zamówień publicznych
Wykształcenie wyższe.
1) Wykształcenie wyższe,
2) Co najmniej 2 lata stażu pracy w jednostkach administracji.
3) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych.
4) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5) Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) Profil wykształcenia: prawo lub administracja.
2) Znajomość przepisów prawnych m.in. z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o systemie oświaty.
3) Biegła obsługa komputera, urządzeń biurowych,
4) Ukończone kursy/szkolenia z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, oświaty.
5) Odpowiedzialność, sumienność
W zakresie zadań dotyczących oświaty:
1) koordynowanie zadań związanych z działalnością szkół na terenie gminy z ramienia Wójta jako organu jednostki samorządowej sprawującego nadzór,
2) współpraca i współdziałanie z dyrektorami szkół w zakresie wszelkich działań przewidzianych w ramach odrębnych przepisów i powierzonych kompetencji,
3) współdziałanie z organem sprawującym nadzór pedagogiczny nad jednostkami oświaty w ramach obowiązujących przepisów,
4) koordynowanie zadań w zakresie obsługi administracyjno-finansowej, ustalonej przez Wójta i we współpracy z Zastępcą Wójta, Sekretarzem i Skarbnikiem,
5) nadzór nad organizowaniem dowozu dzieci i uczniów do szkół w ramach obowiązujących przepisów we współpracy ze Skarbnikiem w zakresie zapewnienia środków finansowych na ten cel w budżecie,
6) organizowanie całokształtu działań dotyczących konkursów na dyrektora szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz awansu nauczycieli w zakresie dotyczącym jednostki samorządu terytorialnego jako organu prowadzącego szkoły,
7) koordynowanie czynności w zakresie dotyczącym opracowywania regulaminów wynagradzania nauczycieli,
8) nadzór i koordynacja we współpracy z Wójtem i Skarbnikiem nad zakupami inwestycyjnymi realizowanymi przez szkoły,
9) analiza i współpraca nad procedurą zatwierdzania arkuszy organizacyjnych szkół,
10)nadzór nad działalnością szkół obejmujący kompetencje organu prowadzącego szkoły m.in. nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych,
11) opracowywanie projektów dokumentów prawa miejscowego w zakresie właściwości kompetencyjnej organu prowadzącego szkoły (zarządzenia, uchwały),
12) współdziałanie z odpowiednimi stanowiskami pracy w Urzędzie i szkole w zakresie wykonywania bieżących zadań i zagadnień. [1]
W zakresie zamówień publicznych:
1) koordynacja pod względem formalno-prawnym procedur w ramach zamówień publicznych,
2) współpraca z kierownikami jednostek i innymi stanowiskami pracy w zakresie realizacji zamówień publicznych, kontrola prawidłowości procedur,
3) nadzór nad ustalaniem i zgodnym z obowiązującymi przepisami ogłaszaniem terminów przetargów na zadania realizowane przez Gminę i podległe jednostki,
4) nadzór nad publikacją materiałów z przeprowadzonego przetargu, ogłoszeń, wyników, informacji,
5) współpraca ze stanowiskami pracy w zakresie przygotowywania projektów umów z wykonawcami,
6) współpraca ze Skarbnikiem i właściwymi stanowiskami w zakresie przyjmowania zwrotu wadium, gwarancji, zabezpieczenia należnego wykonawcy oraz gwarancji, wad i usterek,
7) sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych,
8) współpraca z właściwymi stanowiskami pracy w zakresie prawidłowego przeprowadzania procedur o udzielenie zamówień nieprzekraczających równowartości kwoty 30.000 Euro,
1) Oryginał kwestionariusza osobowego.
2) List motywacyjny.
3) Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2
4) Kserokopie świadectw pracy.
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i uprawnienia zawodowe.[1][2]
6) Kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego.[3]
7) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
9) Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuj e w ramach obowiązków służbowych, wywołuj ący ch uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
10) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, opatrzone klauzulą: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.
11)Inne oświadczenia/zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
[1] W przypadku ubiegania się o kierownicze stanowisko urzędnicze poświadczenie co najmniej trzyletniego stażu pracy lub wykonywania przez co najmniej trzy lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
[2] W przypadku ubiegania się o kierownicze stanowisko urzędnicze posiadanie wykształcenia wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
[3] Dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub przesłane w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. oświaty i zamówień publicznych” na adres: Urząd Gminy Wysokie ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie Sekretariat pok. nr 12 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11/03/2018 r., do godz. 15.30. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. Formularz kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wysokie www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl oraz w Sekretariacie Urzędu Gminy pokój nr 12.
Dodano do BIP dnia 22-02-2019 13:36:46