Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wysokie

Logo - Urząd Gminy Wysokie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. księgowości oświatowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wysokie ul. Nowa 1 23-145 Wysokie
Data ogłoszenia
2020-06-22
Termin składania dokumentów
2020-06-30
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie  wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania:

1) Wykształcenie  wyższe.

2) Doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej.

3) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych.

4) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5) Posiadanie nieposzlakowanej opinii.

6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe:

1) Profil wykształcenia: ekonomia, rachunkowość lub pokrewne.

2) Znajomość przepisów prawnych m.in. z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy  o finansach publicznych, znajomość przepisów ustaw samorządowych.

3) Biegła obsługa komputera, urządzeń biurowych, znajomość urządzeń księgowych.

4) Ukończone kursy/szkolenia z zakresu rachunkowości.

5) Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność.

Zakres obowiązków

1/ w zakresie księgowości oświatowej, w szczególności polegające na:

a) opracowywaniu w porozumieniu z dyrektorami szkół szczegółowych projektów planów finansowych oraz przedkładanie ich Wójtowi Gminy Wysokie,

b) sporządzeniu jednostkowych sprawozdań z realizacji planów finansowych Szkół,  w zakresie gospodarki budżetowej i pozabudżetowej wg zasad zawartych w przepisach prawa i przekazywanie ich Wójtowi Gminy Wysokie,

c) przeprowadzaniu operacji płatniczych z rachunków bankowych związanych z realizacją planów finansowych na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty dowodów księgowych,

d) prowadzeniu rachunkowości szkół w zakresie wydatków budżetowych i pozabudżetowych,

e) sporządzaniu list płac nauczycieli, pracowników Szkół, na podstawie informacji otrzymanych od Dyrektorów oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie,

f) organizowaniu wypłat wynagrodzeń dla pracowników Szkół na podstawie listy płac oraz  wypłat innych należności dla czynnych i emerytowanych pracowników Szkół wg dokumentów uprzednio sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty przez Dyrektorów,

g) rozliczaniu inwentaryzacji przeprowadzanej w Szkołach, składników majątkowych stanowiących mienie Szkół,

h) współpracy z Dyrektorami w zakresie zabezpieczenia mienia oraz racjonalnym i celowym wykorzystaniem środków finansowych i składników majątkowych,

i) prowadzeniu spraw dotyczących zatrudniania młodocianych,

j) gromadzeniu i przechowywaniu dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,

k) rozliczaniu z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, PFRON,

l)  przeprowadzaniu operacji płatniczych z rachunków bankowych związanych z realizacją planów finansowych na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty dowodów księgowych,

m) prowadzeniu urządzeń księgowych,

n)  sporządzaniu w porozumieniu z Dyrektorami wniosków o dokonanie zmian w budżecie Szkół oraz przedkładanie ich Wójtowi Gminy,

o) prowadzeniu spraw w zakresie rozliczania inwestycji i remontów placówki,

p) ewidencjonowaniu i przechowywaniu dokumentów,

q) zgłaszaniu i wyrejestrowaniu pracowników w ZUS,

r) sporządzaniu okresowych sprawozdań statystycznych według obowiązujących przepisów m.in. przygotowywanie danych do SIO, GUS,

s) ewidencjonowaniu i przechowywaniu dokumentów księgowych,

t) wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad realizacji budżetu.

Wymagane dokumenty

1) Oryginał kwestionariusza osobowego.

2) List motywacyjny.

3) Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej. 1.

4) Kserokopie świadectw pracy.

5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i uprawnienia zawodowe 2.

6) Kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego.3 

7) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

9) Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.

10)  Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, opatrzone klauzulą: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.

11)  Inne oświadczenia/zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.



1. W przypadku ubiegania się o kierownicze stanowisko urzędnicze poświadczenie co najmniej trzyletniego stażu pracy lub wykonywania przez co najmniej trzy lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym
z wymaganiami na danym stanowisku.

2. W przypadku ubiegania się o kierownicze stanowisko urzędnicze posiadanie wykształcenia wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

3. Dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Warunki pracy

1) Miejsce świadczenia pracy- Urząd Gminy Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie.

2) Czas pracy: pełny wymiar czasu pracy- przeciętnie 40 godzin tygodniowo,

3) Forma i termin zatrudnienia: umowa o pracę, lipiec 2020 r.

4)  Brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,

5)  Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2018 r. poz. 936 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wysokie,

6) Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi 1 co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub przesłane w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –
ds. księgowości oświatowej”
na adres: Urząd Gminy Wysokie ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie  Sekretariat pok. nr 12 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.06.2020 r., do godz. 15.30. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.  Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Uwagi

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie”
z Krajowego Rejestru Karnego. Formularz kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wysokie www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl oraz w Sekretariacie Urzędu Gminy pokój nr 12.


Iwona Sylwia Żyśko

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dorota Dobrzyńska
Dodano do BIP dnia 24-06-2020 14:58:54