Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wysokie

Logo - Urząd Gminy Wysokie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wysokie ul. Nowa 1 23-145 Wysokie
Data ogłoszenia
2022-02-07
Termin składania dokumentów
2022-02-21
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ochrona środowiska

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ochrona środowiska.
  • Znajomość przepisów prawnych m.in. z zakresu: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie środowiska, ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym.
  • Znajomość tematyki związanej z ochroną środowiska.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych.
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

Wymagania dodatkowe:

  • Ukończone kursy/szkolenia z zakresu gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska.
  • Biegła obsługa komputera, Pakietu Office.
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Obsługa urządzeń biurowych,
  • Biegła obsługa systemu EWOPIS,
  • Dobra organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność.
Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • Z zakresu ewidencji gruntów,
  • Z zakresu rolnictwa, leśnictwa i łowiectwa,
  • Objęte ustawą o ochronie zwierząt,
  • Objęte ustawą o ochronie przyrody,

W zakresie reagowania w stanie klęski żywiołowej

Wymagane dokumenty

Aplikacja powinna zawierać następujące wymagane dokumenty:

  • Oryginał kwestionariusza osobowego.
  • List motywacyjny.
  • Życiorys - curriculum vitae - z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  • Kserokopie świadectw pracy.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i uprawnienia zawodowe.[1]
  • Kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego.[2]
  • Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
  • Oświadczenie   o wyrażeniu zgody na przetwarzanie  danych osobowych zawartych w  ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r.).
  • Inne oświadczenia/zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

[1]   W przypadku ubiegania się o kierownicze stanowisko urzędnicze posiadanie wykształcenia wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

[2]   Dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Warunki pracy

Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  • Miejsce świadczenia pracy- Urząd Gminy Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie
  • Czas pracy: pełny wymiar czasu pracy- przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę,
  • Brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  • Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych( Dz. U. z 2018 r., poz. 936 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wysokie,
  • Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi / nie wynosi 1 co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów

Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub przesłane w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska ” na adres: Urząd Gminy Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie  Sekretariat pok. nr 11 w  nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.02.2022, do godz. 15.30. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.  Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Uwagi

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. Formularz kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Gminy www.wysokie.pl (BIP) oraz w Sekretariacie Urzędu Gminy pok.11


Wybrany kandydat
Paweł Romanek
Uwagi
zam. Giełczew-Doły

Uzasadnienie wyboru
Jako najlepszą ofertę aplikacyjną wybrano ofertę Pana Pawła Romanka. Kandydat spełnił wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, otrzymał 15 punktów z rozmowy kwalifikacyjnej (na 20 możliwych do uzyskania). W związku z powyższym komisja rekrutacyjna stwierdziła, że Pan Paweł Romanek posiada odpowiednią wiedzę niezbędną na stanowisku, którego dotyczy nabór i wyraziła przekonanie, że kandydat podoła obowiązkom na aplikowanym stanowisku pracy.
Arleta Popławska
Uwagi
zam. Słupeczno

Anna Stępniak
Uwagi
zam. Stara Wieś Pierwsza

Paweł Romanek
Uwagi
zam. Giełczew-Doły

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dorota Dobrzyńska
Dodano do BIP dnia 08-02-2022 13:54:58