Kierownik klubu seniora w ramach projektu „AKTYWNI 50+ W GMINIE WYSOKIE”
Wyższe
1) Posiadanie przygotowania do pracy z osobami starszymi udokumentowanego certyfikatem lub zaświadczeniem ukończenia kursu przygotowującego do prowadzenia usług opiekuńczych (Pracownika Klubu Seniora) w wymiarze co najmniej 20 godzin;
2) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
3) Posiadanie obywatelstwa polskiego.
1) Prowadzenie Klubu Seniora – organizacja zajęć cyklicznych i zagospodarowanie czasu wolnego, organizacja i realizacja zajęć wyjazdowych oraz prowadzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w Klubie Seniora zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu pn. „AKTYWNI 50+ W GMINIE WYSOKIE”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej 11 Włączenie Społeczne, Działania 11.2. Usługi społeczne i zdrowotne;
2) Prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektowej w tym m.in. dokumentacji z działania Klubu Seniora w formie list obecności uczestników klubu oraz indywidualnych planów pracy;
3) Organizowanie m.in. spotkań integracyjnych z członkami rodzin, spotkań okolicznościowych, wieczorków tanecznych, seansów filmowych, wyjazdów do kina/teatru;
4) Współpraca z rodzinami uczestników projektu;
4) Monitorowanie stanu realizacji projektu i informowanie Koordynatora projektu
o możliwych zagrożeniach w jego realizacji;
5) Współpraca z pozostałym personelem projektu.
- Życiorys (CV) i list motywacyjny opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
- Kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, dyplomy, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach);
- Kserokopie dotychczasowych świadectw pracy, referencje;
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Miejsce pracy: Klub Seniora, Remizo-świetlica w miejscowości Dragany, 23-145 Wysokie
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony
Liczba wakatów: 1
Przewidywany okres świadczenia pracy: 18 miesięcy od momentu zawarcia umowy. Termin rozpoczęcia pracy może ulec zmianie ze względów organizacyjnych.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: NABÓR NA KIEROWNIKA KLUBU SENIORA W RAMACH PROJEKTU „AKTYWNI 50+ W GMINIE WYSOKIE” w siedzibie Gminy Wysokie, w sekretariacie w terminie do dnia 9 maja 2022 r. do godz. 12:00.
Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, a dokumenty które nie spełnią wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.
Przewiduje się zorganizowanie rozmowy rekrutacyjnej z wybranymi kandydatami/ kandydatkami.
Dodano do BIP dnia 22-04-2022 14:42:51