Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wysokie

Logo - Urząd Gminy Wysokie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik klubu seniora w ramach projektu „AKTYWNI 50+ W GMINIE WYSOKIE”

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wysokie ul. Nowa 1 23-145 Wysokie
Data ogłoszenia
2022-05-16
Termin składania dokumentów
2022-05-27
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania związane ze stanowiskiem

1) Posiadanie przygotowania do pracy z osobami starszymi udokumentowanego certyfikatem lub zaświadczeniem ukończenia kursu przygotowującego do prowadzenia usług opiekuńczych (Pracownika Klubu Seniora) w wymiarze co najmniej 20 godzin;

2) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;

3) Posiadanie obywatelstwa polskiego.

Wymagania dodatkowe:

1) Znajomość ustawy o pomocy społecznej;

2) Umiejętność aktywizowania społeczności lokalnej i animowania działań;

3) Dobra organizacja pracy własnej, inicjatywa i zaangażowanie, komunikatywność odpowiedzialność, obowiązkowość;

4) Mile widziane doświadczenie zawodowe w realizacji projektów dofinansowanych
z funduszy UE.

Zakres obowiązków

1) Prowadzenie Klubu Seniora – organizacja zajęć cyklicznych i zagospodarowanie czasu wolnego, organizacja i realizacja zajęć wyjazdowych oraz prowadzenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego w Klubie Seniora zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu pn. „AKTYWNI 50+ W GMINIE WYSOKIE”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej 11 Włączenie Społeczne, Działania 11.2. Usługi społeczne i zdrowotne;

2) Prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektowej w tym m.in. dokumentacji z działania Klubu Seniora w formie list obecności uczestników klubu oraz indywidualnych planów pracy;

3) Organizowanie m.in. spotkań integracyjnych z członkami rodzin, spotkań okolicznościowych, wieczorków tanecznych, seansów filmowych, wyjazdów do kina/teatru;

4) Współpraca z rodzinami uczestników projektu;

4) Monitorowanie stanu realizacji projektu i informowanie Koordynatora projektu
o możliwych zagrożeniach w jego realizacji;

5) Współpraca z pozostałym personelem projektu.

Wymagane dokumenty

- Życiorys (CV) i list motywacyjny opatrzone klauzulą:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

- Kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem;

- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;

- Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, dyplomy, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach);

- Kserokopie dotychczasowych świadectw pracy, referencje;

- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych.

Warunki pracy

Wymiar czasu pracy: 3/5 etatu

Miejsce pracy: Klub Seniora, Remizo-świetlica w miejscowości Giełczew, 23-145 Wysokie

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony

Liczba wakatów: 1

Przewidywany okres świadczenia pracy: 18 miesięcy od momentu zawarcia umowy. Termin rozpoczęcia pracy może ulec zmianie ze względów organizacyjnych.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: NABÓR NA KIEROWNIKA KLUBU SENIORA W RAMACH PROJEKTU „AKTYWNI 50+ W GMINIE WYSOKIE” w siedzibie Urzędu Gminy Wysokie, w  sekretariacie w terminie do dnia 27 maja 2022 r. do godz. 12:00.

Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, a dokumenty które nie spełnią wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.

Przewiduje się zorganizowanie rozmowy rekrutacyjnej z wybranymi kandydatami/ kandydatkami.

Uwagi

Osoba upoważniona do kontaktów: Grzegorz Wójcik (sekretariat UG), tel: 84 6806206

Załączniki
  • pdf pobrano: 46 razy
  • doc pobrano: 4 razy
  • doc pobrano: 7 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dorota Dobrzyńska
    Dodano do BIP dnia 18-05-2022 15:45:59