Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wysokie

Logo - Urząd Gminy Wysokie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. księgowości budżetowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wysokie ul. Nowa 1 23-145 Wysokie
Data ogłoszenia
2024-01-16
Termin składania dokumentów
2024-01-31
Wymagane wykształcenie

preferowane wyższe - ukończone studia magisterskie, zawodowe, uzupełniające, podyplomowe z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii, kierunków pokrewnych lub średnie, policealne z zakresu rachunkowości, ekonomii

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania:

  • wykształcenie: preferowane wyższe - ukończone studia magisterskie, zawodowe, uzupełniające, podyplomowe z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii, kierunków pokrewnych lub średnie, policealne z zakresu rachunkowości, ekonomii,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
  • znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych,
  • znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, kodeksu pracy, ochrony danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programów płacowych, księgowych, płatnika-ZUS i bankowych,
  • znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej,
  • preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub pracy w księgowości ,
  • znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania środków unijnych,
  • komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, 
  • dyspozycyjność,
  • nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista
Zakres obowiązków
  • prowadzenie rachunkowości Urzędu i Organu Gminy Wysokie
  • sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,
  • opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,
  • opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,
  • prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,
  • przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
  • rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji, konkursów,
  • gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,
  • inne zadania wynikające z całokształtu prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki
Wymagane dokumenty

Aplikacja powinna zawierać następujące wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys (CV);
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy;
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o stanie zdrowia;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy
Warunki pracy

1) praca biurowa w siedzibie Urzędu Gminy Wysokie
2) praca przy komputerze;
3) praca w systemie jednozmianowym – 1 etat
4) brak występowania uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
5) budynek administracyjny posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wysokie lub przesłane pocztą na adres: Urząd Gminy Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.01.2024r. do godz.15.00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Wójt Gminy Wysokie zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.

Uwagi

Liczba  etatów – 1

Wymiar etatu – pełny etat

O wyżej wymienione stanowisko, poza obywatelami polskimi, mogą / nie mogą[1] ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

[1] Niepotrzebne skreślić.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. Formularz kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Gminy (BIP) oraz w sekretariacie Urzędu Gminy, pok. nr 11.

Załączniki
  • pdf 49,5 KB pobrano: 24 razy
  • pdf 454 KB pobrano: 35 razy
  • doc 13 KB pobrano: 4 razy
  • pdf 33,1 KB pobrano: 79 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dorota Dobrzyńska
    Dodano do BIP dnia 18-01-2024 10:17:05